اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1403 - دانشگاه مراغه
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1403
- 16 Feb 2025
- کد خبر: 1706190
- 1156

بسمه تعالي
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1403
با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسري سال 1403 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفتهاند مي رساند كه:
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در کانال ایتا زیر عضو شوید:
1-روش ثبت نام:
ثبت نام از پذیرفته شدگان بصورت حضوری بوده و لازم است داوطلبان باید در یکی از روزهای مورخ 1403/11/29 تا 1403/12/01 با مراجعه به آدرس دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
2-مدارک مورد نیاز :
2-1: ديپلمههاي دارای مدرک پیش دانشگاهی:
1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.
2- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه نظامجديد آموزش متوسطه و سال ما قبل ديپلم به همراه دو برگ كپي از آن.
3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.
4- اصل كارنامه تحصيلي دوره پیش دانشگاهی.
5-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
6- کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
7- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
8- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
9- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
10- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 1403/12/15 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
11-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
12- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم و روان https://health.saorg.ir
2-2: ديپلمه هاي نظام 3-3-6 :
1- اصل گواهينامه پايان دوره دیپلم يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن .
3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبیرستان.
4-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
5- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
6- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
7- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 1402/07/30 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
9-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
10- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم و روان https://health.saorg.ir
3- در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.
دانشكده |
تلفن |
داخلي |
مسئول |
كشاورزي |
37278001 و 37273068 -041 |
308 و 309 |
خانم فتحی - خانم سپهری |
علوم پايه |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
102 و 103 |
خانم اشرفی - خانم پورمحمدی |
فنی و مهندسی |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
140 و 165 |
خانم طالع - آقای کاظمی |
علوم انسانی |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
175 و 166 |
خانم قضایی - خانم خباز خانم رحیمی |
امور دانشجویی و خوابگاه |
37278001 و 37273068 -041 |
357 |
خانم قطعاتی – خانم حشمتی فر |
4- شروع کلاسها بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلاسهای درسی بصورت حضوری خواهند بود.
5- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در زمان ثبت نام صورت خواهد گرفت لازم است داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 15/000/000 ریال همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
6- لازم است مبلغ 1/000/000 ريال جهت شارژ اوليه تغذيه و مبلغ 500/000ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره در کارتهای شتاب همراه داشته باشید که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
9- جهت تسريع در روند تحويل مدارک پذیرفته شدگان نوبت دوم مبلغ 15/000/000 ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير در کارتهای شتابی خود داشته باشند تا در موقع ثبت نام از طریق کارتخوانهای موجود دریافت خواهد شد.
مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراغه